Entrepreneurship as Strategy: Competing on the Entrepreneurial Edge
Reviewing the exisiting literature in the area of entrepreneurship strategy, this book explores the thinking of six strategic management scholars. Each chapter outlines the approach of each theorist, with an emphasis on the way entrepreneurial action fits into their model. The first and last chapters provide a context to fit these disparate ideas together.
CHF 135.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Heppard, Kurt Allen
- ISBN: 978-0-7619-1579-9
- EAN: 9780761915799
- Produktnummer: 1804539
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 168 S.
- Masse: H24.0 cm x B15.2 cm x D1.4 cm 345 g
- Gewicht: 345
1 weiteres Werk von G. Dale Meyer:
Bewertungen
Anmelden