The Social Life of Information
Drawing from abundant learning experiences at Xerox PARC, and from examples within organizations ranging from IBM to Chiat/Day Advertising to California's Virtual University, this book challenges many of the futurists' predictions when it comes to the digital future.
CHF 40.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Duguid, Paul
- ISBN: 978-0-87584-762-7
- EAN: 9780875847627
- Produktnummer: 8314872
- Verlag: Harvard Business Review Pr
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2000
- Seitenangabe: 320 S.
- Masse: H21.6 cm x B14.7 cm x D3.0 cm 526 g
- Gewicht: 526
Über den Autor
John Seely Brown is Chief Scientist at Xerox Corporation and Director of the Xerox Palo Alto Research Center (PARC).
13 weitere Werke von John Seely Brown:
Bewertungen
Anmelden