Transparency in Social Media
Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions
The volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions in the area of social media reputation and authorship measurement, visualization, and modeling. The book justifies and proposes contributions to a future agenda for understanding the requirements for making social media authorship more transparent. Building on work presented in a previous volume of this series, Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets, this book discusses new tools, applications, services, and algorithms that are needed for authoring content in a real-time publishing world. These insights may help people who…
Mehr
CHF 96.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Russell, Martha G. (Hrsg.) / Bertino, Elisa (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-319-18552-1
- EAN: 9783319185521
- Produktnummer: 18922160
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Seitenangabe: 318 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 8'435 KB
- Auflage: 1st ed. 2015
- Abbildungen: 11 schwarz-weiße und 67 farbige Abbildungen, 32 schwarz-weiße Tabellen, Bibliographie
13 weitere Werke von Sorin Adam (Hrsg.) Matei:
Bewertungen
Anmelden