Produktbild
Chris Wharton

Advertising

Critical Approaches

Ebook (PDF Format)

Advertising: Critical Approaches explores a broad range of critical theories and perspectives to shed new light on the organisation, workings and effects of the advertising industry today.Chris Wharton presents the social, cultural and economic role of advertising across history, with chapters tracking the process of advertising from production to reception.Split into three sections covering Foundations, Frameworks and Applications, the book's chapters explore a range of areas central to an insight into the development of modern advertising, including:advertising historycultural, critical and political economy approaches to advertisingtexts i… Mehr

CHF 55.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-135-04357-5
  • EAN: 9781135043575
  • Produktnummer: 17510433
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 240 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'178 KB
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Abbildungen, 25 schwarz-weiße und 8 farbige Fotos

Über den Autor


Chris Wharton is Senior Lecturer in advertising and culture in the Faculty of Art, Design and Social Sciences at Northumbria University, UK.

13 weitere Werke von Chris Wharton:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.