Produktbild
G. Foxall

Explaining Consumer Choice

Buch

This book is the most up-to-date account of research based on the Behavioural Perspective Model of consumer choice. Foxall's contribution is explored in relation to marketing management, the adoption of innovations and further research in consumer behaviour. It is a major contribution to consumer research and marketing theory.

CHF 148.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4039-9862-0
  • EAN: 9781403998620
  • Produktnummer: 2851905
  • Verlag: Springer Nature
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 256 S.
  • Masse: H22.0 cm x B14.7 cm x D2.0 cm 463 g
  • Auflage: 2007
  • Gewicht: 463

Über den Autor


GORDON R. FOXALL is Distinguished Research Professor at Cardiff University, UK. He is a graduate of the Universities of Birmingham (PhD business) and Strathclyde (PhD psychology), and holds a higher doctorate of the University of Birmingham (DSocSc). He is a Fellow of both the British Psychological Society (FBPsS) and the British Academy of Management (FBAM), and an Academician of the Academy of Learned Societies for the Social Sciences (AcSS).

14 weitere Werke von G. Foxall:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.