Produktbild
Suliman (Hrsg.) Hawamdeh

Creating Collaborative Advantage Through Knowledge and Innovation

Buch

Selected from the prestigious 2006 International Conference on Knowledge Management held in Greenwich, London, this volume represents much of the best and most up-to-date work by researchers and practitioners in the field of knowledge management (KM). It covers a wide range of topics that include social network analysis, innovation and creativity, KM tools and technologies, social network technologies, collaboration and knowledge sharing, issues in KM education and training, knowledge discovery (data mining, data warehousing, intelligent agents), knowledge organization (meta data, taxonomies, ontology), and social and psychological dimensions… Mehr

CHF 165.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-981-270-451-1
  • EAN: 9789812704511
  • Produktnummer: 2915264
  • Verlag: World Scientific Pub Co Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2007
  • Seitenangabe: 364 S.
  • Masse: H22.9 cm x B16.0 cm x D2.6 cm 599 g
  • Reihenbandnummer: 5
  • Gewicht: 599

15 weitere Werke von Suliman (Hrsg.) Hawamdeh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.