Produktbild
Allan (Hrsg.) Luke

What Counts as Evidence in Educational Settings?: Rethinking Equity, Diversity, and Reform in the 21st Century

Buch

The most durable and robust problem facing educational research since the mid-twentieth century is the persistence of educational inequality. Under new economic, technological and cultural conditions, many diverse populations and communities face emergent and long-standing patterns of educational exclusion and marginalization. The authors examine what constitutes evidence in education research within and across a broad range of educational issues, and how evidence can be, and is used, to shape regional, national, and international educational policies on equity and inclusion. The chapters in this volume scrutinize different forms of evidence… Mehr

CHF 77.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Green, Judith Lee (Hrsg.) / Kelly, Gregory J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-4129-8191-0
  • EAN: 9781412981910
  • Produktnummer: 11475167
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 399 S.
  • Masse: H22.6 cm x B15.2 cm x D2.5 cm 567 g
  • Reihenbandnummer: 34
  • Gewicht: 567

15 weitere Werke von Allan (Hrsg.) Luke:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.