Produktbild
Derek (Hrsg.) Johnson

Making Media Work

Cultures of Management in the Entertainment Industries

Ebook (PDF Format)

In popular culture, management in the media industry isfrequently understood as the work of network executives, studio developers, andmarket researchers-&quote;the suits&quote;-who oppose the more productive forces ofcreative talent and subject that labor to the inefficiencies and risk aversionof bureaucratic hierarchies. However, such portrayals belie the realityof how media management operates as a culture of shifting discourses,dispositions, and tactics that create meaning, generate value, and shape mediawork throughout each moment of production and consumption.Making Media Work aims to provide a deeper and more nuanced understand… Mehr

CHF 178.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-8147-2498-9
  • EAN: 9780814724989
  • Produktnummer: 22584190
  • Verlag: NYU Press
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'780 KB

12 weitere Werke von Derek (Hrsg.) Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.