Produktbild
Thomas (University of Cincinnati) O'Guinn

Advertising and Promotions

An Integrated Brand Approach, International Edition

Buch

Semenik/Allen/O'Guinn's ADVERTISING AND PROMOTIONS: AN INTEGRATED BRAND APPROACH, 6E, International Edition places the reader in the midst of today's fast-paced, exhilarating world of advertising ¿ demonstrating how good advertising is the result of hard work and careful planning. The authors draw from their vast business and teaching experience to integrate a solid understanding of advertising strategy and theory with hands-on, real applications. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a compelling presentation of the fundamentals of advertising with invigorating coverage of the latest practices and ind… Mehr

CHF 119.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Semenik, Richard (Montana State University - Bozeman) / O'Guinn, Thomas (University of Wisconsin-Madison) / Kaufmann, Hans (EuroMed Research Business Institute)
  • ISBN: 978-0-538-47986-8
  • EAN: 9780538479868
  • Produktnummer: 15245299
  • Verlag: Cengage Learning, Inc
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 752 S.
  • Masse: H27.4 cm x B21.9 cm x D2.4 cm 1'470 g
  • Auflage: 6 ed
  • Gewicht: 1470
  • Sonstiges: Tertiary Education (US: College)

Über den Autor


102369327

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.