Produktbild
Art Weinstein

Designing and Delivering Superior Customer Value

Concepts, Cases, and Applications

Buch

CHF 85.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Johnson, William C.
  • ISBN: 978-0-367-23019-7
  • EAN: 9780367230197
  • Produktnummer: 35133286
  • Verlag: Taylor and Francis
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 400 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.6 cm 739 g
  • Abbildungen: Farb., s/w. Abb.
  • Gewicht: 739

Über den Autor


Art Weinstein is a professor of marketing in the Huizenga School of Business and Entrepreneurship at Nova Southeastern University, Fort Lauderdale. He earned his Ph.D. in 1991 from Florida International University. Dr. Weinstein is the author of The Handbook of Market Segmentation, 3rd Edition and Defining Your Market, as well as more than 70 scholarly articles and papers on customer-focused topics and marketing strategy issues. He was the founder and editor of the Journal of Segmentation in Marketing. Dr. Weinstein has consulted for many high-tech and service firms.

26 weitere Werke von Art Weinstein:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.