M. Rosenthal
American Protestants and TV in the 1950s
Responses to a New Medium
Buch
Americans in the 1950s faced the challenge of negotiating the new medium's place in the home and in American culture in general. Using the American Protestant experience of the introduction of television, Rosenthal illustrates the importance of the interplay between a new medium and its users.
CHF 108.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-349-52909-4
- EAN: 9781349529094
- Produktnummer: 20043204
- Verlag: Palgrave Macmillan
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 179 S.
- Auflage: 1st ed. 2007
- Abbildungen: XII, 179 p.
Über den Autor
MICHELE ROSENTHAL is Professor in the Department of Communication at the University of Haifa, Israel.
40 weitere Werke von M. Rosenthal:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.