Produktbild
M. Rosenthal

American Protestants and TV in the 1950s

Responses to a New Medium

Buch

Americans in the 1950s faced the challenge of negotiating the new medium's place in the home and in American culture in general. Using the American Protestant experience of the introduction of television, Rosenthal illustrates the importance of the interplay between a new medium and its users.

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-349-52909-4
  • EAN: 9781349529094
  • Produktnummer: 20043204
  • Verlag: Palgrave Macmillan
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 179 S.
  • Auflage: 1st ed. 2007
  • Abbildungen: XII, 179 p.

Über den Autor


MICHELE ROSENTHAL is Professor in the Department of Communication at the University of Haifa, Israel.

40 weitere Werke von M. Rosenthal:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.