The Creative Power
Transforming Ourselves, Our Organizations, and Our World
Offers philosophical lens for helping leaders see the advantages of a more holistic approach to improving organizations. This book introduces the AIC (appreciation, influence, control) philosophy, model, and process of purpose-power relationships as a step in the evolution of organization and systems theory.
CHF 66.40
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-134-16209-3
- EAN: 9781134162093
- Produktnummer: 18404342
- Verlag: Taylor & Francis Ltd.
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2008
- Seitenangabe: 360 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 9'111 KB
- Abbildungen: Four colour 16pp insert - 15 images supplies, 32 schwarz-weiße und 25 farbige Fotos, 30 schwarz-weiße Zeichnungen, 26 schwarz-weiße Tabellen
Über den Autor
William E. Smith Ph.D. is a Director of Organizing for Development an International Institute (ODII).
5 weitere Werke von William E. Smith:
Bewertungen
Anmelden