Produktbild
William L. Benoit

A Functional Analysis of Political Television Advertisements

Buch

A Functional Analysis of Political Television Advertisements examines theory and research on election advertisements. William Benoit employs the Functional Theory of Political Campaign Discourse to understand the nature or content of television spots in election campaigns. Beginning with a look at American presidential spots from 1952-2012, Benoit investigates the three functions-acclaims, attacks, and defenses-and the topics of policy and character for these groups of political commercials. The following chapters are devoted to reporting similar data on presidential primary advertisements, presidential third party spots, other theories inclu… Mehr

CHF 68.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-4985-2535-0
  • EAN: 9781498525350
  • Produktnummer: 18305811
  • Verlag: Lexington Books
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 248 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D1.3 cm 365 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 365

28 weitere Werke von William L. Benoit:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.