Innovation and International Corporate Growth
Research and development (R&D) as well as innovation are the drivers of change and the key determinants of growth in many industry and service sectors. In spite of the financial turmoil and restructuring of the world economy after 2008, investment in R&D is expected to grow further. Innovation competence will continue to be a major success factor for internationally operating companies.The book presents a state-of-the-art account of innovation management and the role of R&D and innovation strategy for corporate growth and renewal. It follows a top-down approach starting from corporate strategy, and describes the effective integrat…
Mehr
CHF 100.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Hommel, Ulrich (Hrsg.) / Reiners, Hans W. (Hrsg.) / Thomaschewski, Dieter (Hrsg.)
- ISBN: 978-3-642-10823-5
- EAN: 9783642108235
- Produktnummer: 13908936
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 452 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 9'740 KB
- Auflage: 2010
- Abbildungen: Bibliographie
4 weitere Werke von Alexander (Hrsg.) Gerybadze:
Bewertungen
Anmelden