Produktbild
Nigel Hollis

The Global Brand

How to Create and Develop Lasting Brand Value in the World Market

Ebook (EPUB Format)

A top executive at one of the world's leading marketing firms analyzes the familiarity and strength of brands and establishes five steps towards increasing brand strength in a globalized worldRapid advances in modern technology present companies with quickly expanding marketing opportunities, but they also create an over-saturated business landscape that both helps and hurts brands. The Global Brand is a thorough investigation of brand strength in the accelerated modern business world.Nigel Hollis draws on his experience at Millward Brown to present a simple formula for determining brand strength based on two axes, Presence (or familiarity) a… Mehr

CHF 12.25

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-0-230-61541-0
  • EAN: 9780230615410
  • Produktnummer: 22466688
  • Verlag: St. Martin's Publishing Group
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 272 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 841 KB

Über den Autor


Nigel Hollis

1 weiteres Werk von Nigel Hollis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.