Produktbild
Sandra (Hrsg.) Diehl

Handbook of Integrated CSR Communication

Ebook (PDF Format)

This handbook pursues an integrated communication approach. Drawing on the various fields of organizational communication and their relevance for CSR, it addresses innovative topics such as big data, social media, and the convergence of communication channels, as well as the roles they play in a successfully integrated CSR communication program. Further aspects covered include the analysis of sector-specific, cross-cultural, and ethical challenges related to the effective communication of CSR. This handbook is unique in its consistent focus on integrated communication. It is of interest not only for the scientific discourse, but will also b… Mehr

CHF 183.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Karmasin, Matthias (Hrsg.) / Mueller, Barbara (Hrsg.) / Terlutter, Ralf (Hrsg.) / Weder, Franzisca (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-44700-1
  • EAN: 9783319447001
  • Produktnummer: 22093682
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 501 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 8'457 KB
  • Auflage: 1st ed. 2017
  • Abbildungen: 45 schwarz-weiße und 2 farbige Abbildungen, 23 farbige Tabellen, Bibliographie

Über den Autor


113103863

10 weitere Werke von Sandra (Hrsg.) Diehl:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.