John (Hrsg.) Dixon
Brand Management
Buch
Managing a brand is an important aspect of business marketing. Brand management refers to the study and practice of understanding the needs and wants of the target audiences and then producing and marketing the products desired by the customers. Maintaining a good relationship with the customer is crucial for any business and brand management helps in this sector. This book is a compilation of chapters that discuss the most vital concepts in the field of brand management. The topics covered in it deal with the core aspects of this area. Those in search of information to further their knowledge will be greatly assisted by this textbook.
CHF 183.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-1-63549-656-7
- EAN: 9781635496567
- Produktnummer: 25892715
- Verlag: Larsen & Keller Education
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2018
- Seitenangabe: 257 S.
- Masse: H27.6 cm x B20.3 cm x D1.6 cm 826 g
- Gewicht: 826
52 weitere Werke von John (Hrsg.) Dixon:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.