Produktbild
Brenda G (Hrsg.) Pitts

Where Sport Marketing Theory Meets Practice

Selected Papers from the Second Annual Conference of the Sport Marketing Association

Buch

As SMA President and host of SMA II, the second annual SMA Conference, it gives me great pride to share this book with members of the Association as well as an extended readership base. The collection of outstanding papers contained within this manuscript is drawn from over one hundred and fifty academic presentations delivered during the three day conference held in Memphis, Tennessee, November 18-20, 2004, attracting more than three hundred sport marketing scholars, professionals, and students. -- From Richard Irwin's preface 'A Word From the President'.

CHF 33.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-885693-67-9
  • EAN: 9781885693679
  • Produktnummer: 17619181
  • Verlag: Fitness Information Technology, Inc, U.S.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2005
  • Seitenangabe: 259 S.
  • Masse: H27.5 cm x B21.4 cm x D1.8 cm 770 g
  • Abbildungen: tables & charts
  • Gewicht: 770
  • Sonstiges: Professional & Vocational

1 weiteres Werk von Brenda G (Hrsg.) Pitts:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.