Produktbild
Leanne (Hrsg.) White

Commercial Nationalism and Tourism: Selling the National Story

Buch

This book combines academic analysis and critical exploration to examine national narratives in the context of tourism and events. It explores how particular narratives are woven to tell (and sell) a national story and closely examines how national texts create key archival imagery that can promote tourism and events and shape national identity.

CHF 64.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-84541-588-4
  • EAN: 9781845415884
  • Produktnummer: 20465604
  • Verlag: Channel View
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2017
  • Seitenangabe: 304 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.5 cm x D2.3 cm 522 g
  • Gewicht: 522

19 weitere Werke von Leanne (Hrsg.) White:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.