Leanne (Hrsg.) White
Commercial Nationalism and Tourism: Selling the National Story
Buch
This book combines academic analysis and critical exploration to examine national narratives in the context of tourism and events. It explores how particular narratives are woven to tell (and sell) a national story and closely examines how national texts create key archival imagery that can promote tourism and events and shape national identity.
CHF 64.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-1-84541-588-4
- EAN: 9781845415884
- Produktnummer: 20465604
- Verlag: Channel View
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2017
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H23.4 cm x B15.5 cm x D2.3 cm 522 g
- Gewicht: 522
19 weitere Werke von Leanne (Hrsg.) White:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.