Produktbild
Eric N. Berkowitz

Healthcare Market Research

Tools and Techniques for Analyzing and Understanding Today's Healthcare Environment

Buch

The aim of this book is to provide detailed guidelines for market research, with adaptation to the special needs of healthcare. It covers topics such as data services for healthcare marketing research, survey sampling, estimating the use of health services, and researching the healthcare consumer.

CHF 55.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: etc. / Pol, Louis G. (Professor of Marketing, University of Nebraska-Omaha, USA) / Thomas, Richard K
  • ISBN: 978-1-55738-642-7
  • EAN: 9781557386427
  • Produktnummer: 27763376
  • Verlag: McGraw-Hill Education - Europe
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1997
  • Seitenangabe: 200 S.
  • Masse: H22.9 cm x B15.2 cm x D0.0 cm 561 g
  • Gewicht: 561
  • Sonstiges: Professional & Vocational

7 weitere Werke von Eric N. Berkowitz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.