Produktbild
Raj (Hrsg.) Sethuraman

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Second International Conference, 2015

Ebook (PDF Format)

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing. It covers a wide range of topics, including retailing, marketing, general business, psychology, economics and statistics. It addresses diverse areas of application, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer motivation, online communities, economic crisis, strategies in growth and mature private labels. The contributions are organized according to the following themes: consumer behaviour, strategic decisions, branding, market trends and theoretical research. The book present… Mehr

CHF 153.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Gázquez-Abad, Juan Carlos (Hrsg.) / Martínez-López, Francisco J. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-319-20182-5
  • EAN: 9783319201825
  • Produktnummer: 18294736
  • Verlag: Springer
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'911 KB

Über den Autor


56805844

1 weiteres Werk von Raj (Hrsg.) Sethuraman:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.