Produktbild
Peter Schulz

CRM and the Australian food retail industry

Buch

Project Report from the year 2007 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 88%, Macquarie University (Graduate Accounting and Commerce Centre), course: MKTG814, Managing Customer Relations (post-graduate unit), 17 entries in the bibliography, language: English, abstract: The following report will analyse the Australian retail industry with regard to Customer Relationship Management (CRM) activities, with the focus being on food retail. As is the case in various other industries, this industry also has realised that it is easier and considerably cheaper to retain existin… Mehr

CHF 21.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-14327-6
  • EAN: 9783640143276
  • Produktnummer: 3999780
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2008
  • Seitenangabe: 32 S.
  • Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D0.2 cm 60 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Abbildungen: PB
  • Gewicht: 60

74 weitere Werke von Peter Schulz:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.