The Indian Public Sphere: Readings in Media History
This volume examines the media in the Indian public sphere and its interplay with politics, society and culture, and analyzes its transition from the colonial to the post-colonial period
CHF 55.50
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
- ISBN: 978-0-19-806103-8
- EAN: 9780198061038
- Produktnummer: 22403760
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2009
- Seitenangabe: 360 S.
- Masse: H22.9 cm x B14.9 cm x D2.3 cm 523 g
- Auflage: New
- Gewicht: 523
Über den Autor
Arvind Rajagopal is associate professor in the Departments of Media, Culture and Communication, Sociology, and Social and Cultural Analysis at the Steinhardt School of Culture, Education, and Human Development, New York University
4 weitere Werke von Arvind (Hrsg.) Rajagopal:
Bewertungen
Anmelden