Produktbild
Álvaro (Hrsg.) Rocha

Marketing and Smart Technologies

Proceedings of ICMarkTech 2019

Buch

This book includes selected papers presented at the International Conference on Marketing and Technologies (ICMarkTech 2019), held at Maieutica Academic Campus (University Institute of Maia & Polytechnic Institute of Maia) in Maia, Portugal, from 27 to 29 November 2019. It covers up-to-date cutting-edge research on artificial intelligence applied in marketing, virtual and augmented reality in marketing, business intelligence databases and marketing, data mining and big data, marketing data science, web marketing, e-commerce and v-commerce, social media and networking, geomarketing and IoT, marketing automation and inbound marketing, machi… Mehr

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Bogdanovic, Zorica (Hrsg.) / Peter, Marc K. (Hrsg.) / Reis, José Luís (Hrsg.)
  • ISBN: 978-981-1515-66-8
  • EAN: 9789811515668
  • Produktnummer: 35374029
  • Verlag: Springer Singapore
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2020
  • Seitenangabe: 484 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D2.5 cm 727 g
  • Auflage: 1st ed. 2020
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 727

Über den Autor


121702977

100 weitere Werke von Álvaro (Hrsg.) Rocha:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.