Produktbild
Charles (Hrsg.) Conteh

Governance and Public Management

Strategic Foundations for Volatile Times

Ebook (EPUB Format)

The key difference between success and failure for most governance systems is adaptation, specifically the ability to resolve the existing social, cultural, economic and environmental challenges that constrain adaptation. Local, regional and national systems differ in how they are designed to organize effective participation and create innovative ideas for missions, goals, strategies and actions. They also differ in how they build the effective coalitions needed to adopt, guide and protect strategies and actions during implementation, and how to build competence and knowledge to sustain implementation.This book presents the strategic foundati… Mehr

CHF 50.30

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Greitens, Thomas J. (Hrsg.) / Jesuit, David K. (Hrsg.) / Roberge, Ian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-49688-4
  • EAN: 9781134496884
  • Produktnummer: 17020730
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 208 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 2'132 KB
  • Abbildungen: 5 schwarz-weiße Abbildungen, 5 schwarz-weiße Zeichnungen, 19 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Charles Conteh is Associate Professor and Graduate Program Director in the Department of Political Science at Brock University, Canada. Thomas J. Greitens is Associate Professor of Public Administration at Central Michigan University, USA. David K. Jesuit is Director of the School of Public Service and Global Citizenship and a Professor of Political Science at Central Michigan University, USA. Ian Roberge is Chair of the Department of Political Science and Associate Professor at Glendon College, York University, Canada.

7 weitere Werke von Charles (Hrsg.) Conteh:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.