Rae (Hrsg.) Earnshaw
Digital Media: The Future
Buch
This volume presents state-of-the-art research from a wide area of subjects brought about by the digital convergence of computing, television, telecommunications and the World-Wide Web. It represents a unique snapshot of trends across a wide range of subjects including virtual environments; virtual reality; telepresence; human-computer interface design; interactivity; avatars; and the Internet. Both researchers and practitioners will find it an invaluable source of reference.
CHF 192.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Vince, John (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-84996-857-7
- EAN: 9781849968577
- Produktnummer: 10770879
- Verlag: Springer London
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2010
- Seitenangabe: 336 S.
- Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 511 g
- Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2000
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 511
35 weitere Werke von Rae (Hrsg.) Earnshaw:
Ebook (PDF Format)
CHF 246.50
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.