Produktbild
Rae (Hrsg.) Earnshaw

Digital Media: The Future

Buch

This volume presents state-of-the-art research from a wide area of subjects brought about by the digital convergence of computing, television, telecommunications and the World-Wide Web. It represents a unique snapshot of trends across a wide range of subjects including virtual environments; virtual reality; telepresence; human-computer interface design; interactivity; avatars; and the Internet. Both researchers and practitioners will find it an invaluable source of reference.

CHF 192.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Vince, John (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-84996-857-7
  • EAN: 9781849968577
  • Produktnummer: 10770879
  • Verlag: Springer London
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.8 cm 511 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2000
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 511

35 weitere Werke von Rae (Hrsg.) Earnshaw:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.