Produktbild
Erik (Hrsg.) Jannesson

Strategy, Control and Competitive Advantage

Case Study Evidence

Buch

How should firms' control systems be designed and used to formulate and implement strategies that will contribute to competitive advantage and sustained high performance? This book offers some thought-provoking suggestions.  It contains empirical studies of such diverse manufacturing enterprises as Atlas Copco, Electrolux, Saab, Scania, SCA Packing and Volvo, as well as an insurance company and two chamber orchestras. All firms and organizations presented offer interesting and exciting insights, each in a specific way and each with a fascinating history. The book presents research on the relationship between strategy, control and competitive… Mehr

CHF 86.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Nilsson, Fredrik (Hrsg.) / Rapp, Birger (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-662-51377-4
  • EAN: 9783662513774
  • Produktnummer: 20625438
  • Verlag: Springer Berlin Heidelberg
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2016
  • Seitenangabe: 284 S.
  • Masse: H23.5 cm x B15.5 cm x D1.5 cm 435 g
  • Auflage: Softcover reprint of the original 1st ed. 2014
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 435

2 weitere Werke von Erik (Hrsg.) Jannesson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.