Television: An International History
Here is a fully revised and expanded new edition of a major international history of our most influential cultural phenomenon. Readers will find an invaluable resource that describes television and its advantages from its technical conception in the 19th century through the bewildering multimedia developments of the present. 24 pages of color and b&w plates.
CHF 69.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V106:
Fremdlagertitel. Lieferzeit unbestimmt
Produktdetails
Weitere Autoren: Paterson, Richard (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-19-815928-5
- EAN: 9780198159285
- Produktnummer: 22679251
- Verlag: OXFORD UNIV PR
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 312 S.
- Masse: H24.6 cm x B19.1 cm x D1.9 cm 544 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 544
Über den Autor
Anthony Smith is President of Magdalen College, Oxford. Richard Paterson is Head of the Information and Education Division at the British Film Institute.
15 weitere Werke von Anthony (Hrsg.) Smith:
Bewertungen
Anmelden