Produktbild
David (Hrsg.) Bejou

The Future of Relationship Marketing

Ebook (EPUB Format)

The best papers from the Eleventh Annual Colloquium in Relationship Marketing held in Cheltenham, United Kingdom in 2003The impact of a positive buyer-seller relationship on the profits and customer retention of any company should never be minimized. The Future of Relationship Marketing presents carefully chosen proceedings from the Eleventh Annual Colloquium in Relationship Marketing (Cheltenham, United Kingdom in 2003). Leading experts reveal the latest studies and provide unique insights into the behaviors and dynamic strategies needed to maximize a positive relationship with the all-important customer.The Future of Relationship Marketing… Mehr

CHF 67.70

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Palmer, Adrian (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-97234-1
  • EAN: 9781317972341
  • Produktnummer: 16966312
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 138 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 1'632 KB

11 weitere Werke von David (Hrsg.) Bejou:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.