Produktbild
Richard James

Strategic Sport Marketing Plan for Australian Institute of Sport

Ebook (EPUB Format)

Seminar paper from the year 2011 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: A, University of Illinois at Chicago, language: English, abstract: The business sector has always realized the importance of developing a strategic marketing plan. Similarly, the sports sector has also recognized the need to establish a marketing plan to ensure high-quality performance and success. Many researchers in the field of sports argue that sports will not survive without a strategic marketing plan. The reason for this is the increased competition inherent in the entertainment industry. The A.I.S, as Australia's main nat… Mehr

CHF 13.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-59503-8
  • EAN: 9783656595038
  • Produktnummer: 15907383
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2014
  • Seitenangabe: 14 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 503 KB

54 weitere Werke von Richard James:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.