Produktbild
Rainer (Hrsg.) Fuchs

Social Media Strategy

A Step-by-Step Guide to Building your Social Business

Ebook (EPUB Format)

The Social Media Strategy Framework presented in this book offers a unique and comprehensive end-to-end approach. It takes a company from the point of understanding the value of social media for business to the point of implementing a solution that meets its business needs.The Framework is distinguished by several elements: It focuses on building a sustainable use for social media along the business value chain. It aligns with company strategic objectives and business context. It identifies key elements to create a strong foundation for social media use in the company. It separates internal and external social media uses. It is NOT a technolo… Mehr

CHF 37.50

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Lardi, Kamales (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-7281-3578-0
  • EAN: 9783728135780
  • Produktnummer: 16377811
  • Verlag: VDF Hochschulverlag
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 106 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'867 KB

Über den Autor


Kamales Lardi is a business consultant and Managing Partner at Lardi & Partner Consulting GmbH.

6 weitere Werke von Rainer (Hrsg.) Fuchs:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.