Produktbild
Ann T. (Hrsg.) Hodgkinson

Small Business Clustering Technologies

Applications in Marketing, Management, IT and Economics

Buch

Small Business Clustering Technology: Applications in Marketing, Management, Finance and IT examines the development and role of small business clusters from a variety of disciplines - economics, marketing, management and information systems. Unlike many issues that are hampered by ideological problems between disciplines, this book proves that there is an approach suggesting that cluster analysis is truly interdisciplinary.Small Business Clustering Technology: Applications in Marketing, Management, Finance and IT brings together perspectives on small business clusters from a range of disciplines and countries, highlights the commonalities in… Mehr

CHF 111.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: MacGregor, Robert C. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-59904-126-1
  • EAN: 9781599041261
  • Produktnummer: 2416897
  • Verlag: Idea Group Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2006
  • Seitenangabe: 356 S.
  • Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.3 cm 867 g
  • Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
  • Gewicht: 867

Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.