Produktbild
Lisa Johnson

What Everyone Ought to Know About Call Center Management

Ebook (EPUB Format)

Call Centers have become one of the largest sourcesfor customer and/or marketing services. Virtually allof the biggest companies and corporations have someform of a call center in place.In this ebook, you'll find helpful tips on:-6 Facts Everyone Should Know About Call Center Management-Helpful Tips For Call Center Training-5 Things You Need to Know About Call Center Sales-And MoreGRAB A COPY TODAY!

CHF 3.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


  • ISBN: 978-1-329-65774-8
  • EAN: 9781329657748
  • Produktnummer: 35306720
  • Verlag: Lulu.com
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 320 KB

58 weitere Werke von Lisa Johnson:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.