Lisa Johnson
What Everyone Ought to Know About Call Center Management
Ebook (EPUB Format)
Call Centers have become one of the largest sourcesfor customer and/or marketing services. Virtually allof the biggest companies and corporations have someform of a call center in place.In this ebook, you'll find helpful tips on:-6 Facts Everyone Should Know About Call Center Management-Helpful Tips For Call Center Training-5 Things You Need to Know About Call Center Sales-And MoreGRAB A COPY TODAY!
CHF 3.75
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
- ISBN: 978-1-329-65774-8
- EAN: 9781329657748
- Produktnummer: 35306720
- Verlag: Lulu.com
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2015
- Plattform: EPUB
- Masse: 320 KB
58 weitere Werke von Lisa Johnson:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.