Produktbild
Michael Grundstein

Virtual Product Advice and its impact on customer satisfaction in an online environment

An empirical analysis

Buch

Master's Thesis from the year 2013 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,3, ESCP Europe, course: Complexity, Ecommerce, Electronic Commerce, E-Satisfaction, Expertise Knowledge, Means-End Chain, Product Search Interfaces, Usability, Virtual Product Advisors, WebQual, Web Site Quality, Search Navigation, language: English, abstract: Consumers nowadays purchase a variety of products in online shops for different reasons. Certain products involve high involvement decision-making with low purchase frequencies in general. At the same time, virtual shelf space is unlimit… Mehr

CHF 68.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-668-06468-3
  • EAN: 9783668064683
  • Produktnummer: 19122912
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 184 S.
  • Masse: H21.1 cm x B15.1 cm x D1.6 cm 270 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 270

1 weiteres Werk von Michael Grundstein:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.