AXELOS
ITIL Service Strategy
Buch
This volume provides updated guidance on how to design, develop and implement service management both as an organisational capability and a strategic asset. It is a guide to a strategic review of ITIL-based service management capabilities, with the aim of improving their alignment with overall business needs. It is written primarily for senior managers who provide leadership and direction in the form of objectives, plans and policies. It is also benefits mangers at other levels, by explaining the logic of senior management decisions.
CHF 139.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-0-11-331304-4
- EAN: 9780113313044
- Produktnummer: 11423185
- Verlag: TSO
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2011
- Seitenangabe: 495 S.
- Masse: H21.7 cm x B28.0 cm x D2.7 cm 1'768 g
- Auflage: 2nd ed., 2011
- Abbildungen: figs, tables
- Gewicht: 1768
- Sonstiges: Professional & Vocational
73 weitere Werke von AXELOS:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.