Produktbild
Alexander (Hrsg.) Maedche

Software for People

Fundamentals, Trends and Best Practices

Buch

The highly competitive and globalized software market is creating pressure on software companies. Given the current boundary conditions, it is critical to continuously increase time-to-market and reduce development costs. In parallel, driven by private life experiences with mobile computing devices, the World Wide Web and software-based services, peoples' general expectations with regards to software are growing. They expect software that is simple and joyful to use. In the light of the changes that have taken place in recent years, software companies need to fundamentally reconsider the way they develop and deliver software to their customer… Mehr

CHF 130.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Botzenhardt, Achim (Hrsg.) / Neer, Ludwig (Hrsg.)
  • ISBN: 978-3-642-31370-7
  • EAN: 9783642313707
  • Produktnummer: 13219595
  • Verlag: Springer-Verlag GmbH
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 293 S.
  • Masse: H24.1 cm x B16.0 cm x D2.1 cm 617 g
  • Abbildungen: Book
  • Gewicht: 617

7 weitere Werke von Alexander (Hrsg.) Maedche:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.