Produktbild
Barbara (Hrsg.) Lewis

Internal Marketing: Directions for Management

Ebook (PDF Format)

Bringing together contributions from leading writers in the field of service marketing and management, this book represents a much-needed source of current research and conceptual development in internal marketing. Key themes and issues explored include: * the social model of marketing* the human resource management perspective* marketing and service management* quality management* organizational development* corporate identity, image and reputation* corporate communication. Comprising new theoretical and empirical work, this book also features in depth case studies covering a wide range of sector and industry applications.

CHF 69.65

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Varey, Richard (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-134-61394-6
  • EAN: 9781134613946
  • Produktnummer: 13993774
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2000
  • Seitenangabe: 336 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 2'628 KB
  • Abbildungen: 9 schwarz-weiße Tabellen

2 weitere Werke von Barbara (Hrsg.) Lewis:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.