Produktbild
John M. Findlay

Active Vision

The Psychology of Looking and Seeing

Buch

More than one third of the human brain is devoted to the processes of seeing--vision is after all the main way in which we gather information about the world. This book is unique in focusing on vision as an active process. It goes beyond most accounts of vision where the focus is on seeing, to provide an integrated account of seeing and looking. Written by two leading vision scientists, this book will be valuable for vision researchers and psychology students.

CHF 116.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Gilchrist, Iain D.
  • ISBN: 978-0-19-852479-3
  • EAN: 9780198524793
  • Produktnummer: 22673468
  • Verlag: OUP Oxford
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2003
  • Seitenangabe: 236 S.
  • Masse: H23.4 cm x B15.6 cm x D1.2 cm 365 g
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 365

11 weitere Werke von John M. Findlay:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.