Thomas K. Nakayama
Whiteness: The Communication of Social Identity
Buch
This collection of outstanding essays employs a range of approaches to understanding `whiteness' as a communication phenomenon. Contributors use analyses of media representations, social scientific data results, poststructuralist theoretical discussions and postcolonial critiques of whiteness. The editors conclude by summarizing not only specific claims about whiteness identity, but about how multimethodological approaches to communication offer new ways of considering research.
CHF 183.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Martin, Judith N. / Nakayama, Thomas K. (Hrsg.)
- ISBN: 978-0-7619-0862-3
- EAN: 9780761908623
- Produktnummer: 1762526
- Verlag: Sage Pubn
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 1998
- Seitenangabe: 328 S.
- Masse: H24.8 cm x B14.6 cm x D2.5 cm 558 g
- Auflage: 2. A.
- Gewicht: 558
35 weitere Werke von Thomas K. Nakayama:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.