Produktbild
Thomas K. Nakayama

Whiteness: The Communication of Social Identity

Buch

This collection of outstanding essays employs a range of approaches to understanding `whiteness' as a communication phenomenon. Contributors use analyses of media representations, social scientific data results, poststructuralist theoretical discussions and postcolonial critiques of whiteness. The editors conclude by summarizing not only specific claims about whiteness identity, but about how multimethodological approaches to communication offer new ways of considering research.

CHF 183.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Martin, Judith N. / Nakayama, Thomas K. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-0-7619-0862-3
  • EAN: 9780761908623
  • Produktnummer: 1762526
  • Verlag: Sage Pubn
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 1998
  • Seitenangabe: 328 S.
  • Masse: H24.8 cm x B14.6 cm x D2.5 cm 558 g
  • Auflage: 2. A.
  • Gewicht: 558

35 weitere Werke von Thomas K. Nakayama:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.