Produktbild
Nicholas (Hrsg.) Ng-A-Fook

Provoking Curriculum Studies

Strong Poetry and Arts of the Possible in Education

Ebook (PDF Format)

Provoking Curriculum Studies pushes forward a strong reading of the theoretical and methodological innovations taking place within curriculum studies research. Addressing an important gap in contemporary curriculum studies-conceptualizing scholars as poets and the potential of the poetic in education-it offers a framework for doing curriculum work at the intersection of the arts, social theory, and curriculum studies. Drawing on poetic inquiry, psychoanalysis, phenomenology, life writing, and several types of arts-based research methodologies, this diverse collection spotlights the intellectual genealogies of curriculum scholars such as Ted A… Mehr

CHF 46.45

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Ibrahim, Awad (Hrsg.) / Reis, Giuliano (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-317-57428-6
  • EAN: 9781317574286
  • Produktnummer: 19572242
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2015
  • Seitenangabe: 306 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 1'756 KB
  • Abbildungen: 4 schwarz-weiße Abbildungen

Über den Autor


Nicholas Ng-A-Fook is Associate Professor of Curriculum Studies at the Faculty of Education, University of Ottawa, Canada.Awad Ibrahim is a Professor of Curriculum Studies in the Faculty of Education, University of Ottawa, Canada. Giuliano Reis is Associate Professor of Science Education at the Faculty of Education, University of Ottawa, Canada.

15 weitere Werke von Nicholas (Hrsg.) Ng-A-Fook:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.