Produktbild
Andreas Keller

Strategic Decision Making - A Case Study Review

Making Decisions

Buch

Studienarbeit aus dem Jahr 2003 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1.8, University of Strathclyde, Sprache: Deutsch, Abstract: This paper describes the potential benefit of decision analysis, a process helping decision makers to gain a deeper understanding of their complex issues they face. Especially in the world of corporate business many decisions are complicated and need to consider a wide range of criteria and issues. Multiple Attribute Value Analysis (MAVA) addresses the issues of problem structuring as a useful support for decision making in practice, and for this purpose… Mehr

CHF 17.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-00510-0
  • EAN: 9783656005100
  • Produktnummer: 11722102
  • Verlag: Grin Verlag
  • Sprache: Deutsch
  • Erscheinungsjahr: 2011
  • Seitenangabe: 24 S.
  • Masse: H21.6 cm x B14.9 cm x D2.2 cm 54 g
  • Auflage: 2. Auflage
  • Gewicht: 54

88 weitere Werke von Andreas Keller:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.