The SAGE Handbook of Digital Journalism
The production and consumption of news in the digital era is blurring the boundaries between professionals, citizens and activists. Actors producing information are multiplying, but still media companies hold central position. Journalism research faces important challenges to capture, examine, and understand the current news environment. The SAGE Handbook of Digital Journalism starts from the pressing need for a thorough and bold debate to redefine the assumptions of research in the changing field of journalism. The 38 chapters, written by a team of global experts, are organised into four key areas:Section A: Changing ContextsSection B: News…
Mehr
CHF 138.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
Versandkostenfrei
Produktdetails
Weitere Autoren: Anderson, Chris W. (Hrsg.) / Domingo, David (Hrsg.) / Hermida, Alfred (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-4739-5507-3
- EAN: 9781473955073
- Produktnummer: 28520785
- Verlag: SAGE Publications
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2016
- Seitenangabe: 624 S.
- Plattform: PDF
- Masse: 8'790 KB
- Auflage: 1. Auflage
1 weiteres Werk von Tamara (Hrsg.) Witschge:
Bewertungen
Anmelden