Produktbild
Antoine Leboyer

Building Routes to Customers

Proven Strategies for Profitable Growth

Buch

Building Routes to Customers explains a powerful approach to maximizing your organization's success by getting the right products and services to the right customers through the right channels at the right time. World-class organizations and fledgling startups alike have employed these strategies and tactics to achieve profitable growth in volatile markets. Through in-depth analysis and dozens of illustrative examples, the authors show you how to employ the Routes-to-Market methodology to optimize the productivity of marketing, sales and customer service in your organization.A key challenge in dynamic and fast changing markets is getting mark… Mehr

CHF 108.00

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


Weitere Autoren: Malraison, Jean-Claude / Raulerson, Peter
  • ISBN: 978-1-4419-2733-0
  • EAN: 9781441927330
  • Produktnummer: 10856794
  • Verlag: Springer New York
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 220 S.
  • Masse: H21.3 cm x B15.1 cm x D1.7 cm 305 g
  • Auflage: Softcover reprint of hardcover 1st ed. 2009
  • Abbildungen: Paperback
  • Gewicht: 305

Über den Autor


124116311

2 weitere Werke von Antoine Leboyer:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.