Management Fashion Adoption
Sensemaking and Identity Construction in Individual Managers' Adoption Accounts
On the basis of an extensive empirical exploration of individual managers' adoption accounts the author analyzes the driving forces behind the adoption of management fashions in organizations and shows how managers tie themselves and their careers to popular concepts such as Total Quality Management, Business Process Reengineering, Knowledge Management.
CHF 73.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V103:
Folgt in ca. 5 Arbeitstagen
Produktdetails
- ISBN: 978-3-8244-7647-3
- EAN: 9783824476473
- Produktnummer: 15204268
- Verlag: Deutscher Universitätsverlag
- Sprache: Deutsch
- Erscheinungsjahr: 2002
- Seitenangabe: 304 S.
- Masse: H21.0 cm x B14.8 cm x D1.6 cm 396 g
- Auflage: 2002
- Abbildungen: Paperback
- Gewicht: 396
Über den Autor
Charles-Clemens R¿ling studierte Wirtschaftswissenschaften und Soziologie in St. Gallen und Genf und promovierte an der Universit¿Genf bei Prof. Dr. Gilbert J. B. Probst. Er ist Professor f¿r Management an der Ecole Sup¿eure de Commerce in Grenoble. Charles-Clemens R¿ling studied business administration and sociology at the Universities of St. Gallen and Geneva and holds doctorate in social and economic sciences from the University of Geneva. He is a professor of management at the Grenoble Graduate School of Business.
1 weiteres Werk von Charles-Clemens Rüling:
Bewertungen
Anmelden