Paul C. (Hrsg.) Gorski
Cultivating Social Justice Teachers
How Teacher Educators Have Helped Students Overcome Cognitive Bottlenecks and Learn Critical Social Justice Concepts
Buch
Frustrated by the challenge of opening teacher education students to a genuine understanding of the social justice concepts vital for creating an equitable learning environment? Recognizing that this is a common experience for teacher educators, the contributors to this book present their struggles and achievements in developing approaches that have successfully guided students to complex understandings of such threshold concepts as White privilege, homophobia, and heteronormativity, overcoming the bottlenecks” that impede progress toward bigger learning goals and understandings.
CHF 56.90
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V105:
Folgt in ca. 15 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Osei-Kofi, Nana (Hrsg.) / Sapp, Jeff (Hrsg.) / Zenkov, Kristien (Hrsg.)
- ISBN: 978-1-57922-888-0
- EAN: 9781579228880
- Produktnummer: 14035085
- Verlag: Stylus Publishing
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2013
- Seitenangabe: 256 S.
- Masse: H22.9 cm x B15.2 cm 340 g
- Gewicht: 340
- Sonstiges: General (US: Trade)
19 weitere Werke von Paul C. (Hrsg.) Gorski:
Bewertungen
0 von 0 Bewertungen
Anmelden
Keine Bewertungen gefunden. Seien Sie der Erste und teilen Sie Ihre Erkenntnisse mit anderen.