Produktbild
Angela (Hrsg.) Hull

Evaluation for Participation and Sustainability in Planning

Ebook (PDF Format)

Planning evaluation is required to establish the success of planning interventions - both of physical developments and new approaches. Yet this should not be a task undertaken purely by professionals without participation by those affected by the process and outcomes of the projects. This book provides case studies and advice on how to balance conservation with economic growth, the cost effectiveness of plans alongside the effects upon the community and the importance of engaging with all stakeholders involved in a project.Practical aspects of the evaluation process covered include:how evaluation is used in planningintroducing new kinds of in… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Alexander, E. R. (Hrsg.) / Khakee, Abdul (Hrsg.) / Woltjer, Johan (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-70043-9
  • EAN: 9781136700439
  • Produktnummer: 13891643
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2012
  • Seitenangabe: 392 S.
  • Plattform: PDF
  • Masse: 5'736 KB
  • Abbildungen: 24 schwarz-weiße Zeichnungen, 47 schwarz-weiße Tabellen

Über den Autor


Angela Hull is Professor of Spatial Planning, School of the Built Environment, Heriot-Watt University, Edinburgh, UK.E. R. Alexander is Professor (Emeritus) of Urban Planning, School of Architecture and Urban Planning, University of Wisconsin-Milwaukee, USA, and Principal, Alexander Planning and Design, Tel-Aviv, Israel.Abdul Khakee is Professor Emeritus at the Department of Planning and Environment, Royal Institute of Technology, Stockholm, Sweden.Johan Woltjer is Professor of Regional Planning and Development, Faculty of Spatial Sciences, University of Groningen, Netherlands.

4 weitere Werke von Angela (Hrsg.) Hull:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.