Produktbild
Annelie Roggenkamp

Integration of location based services into the social CRM strategy

How can Foursquare be used as a CRM tool throughout the customer relationship life-cycle?

Buch

Master's Thesis from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, Berlin School of Economics and Law, course: International Marketing Management M.A., language: English, abstract: This thesis aims at critically analyzing Foursquare from a customer relationshipmanagement (CRM) perspective. After elaborating on CRM and carefullyscrutinizing the mobile application and its functions, the author aims at investigatinghow Foursquare can be used as a CRM tool throughout the customer relationshiplife-cycle. Since large companies managing renowned brands usuallyhav… Mehr

CHF 56.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-656-43514-3
  • EAN: 9783656435143
  • Produktnummer: 14926812
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2013
  • Seitenangabe: 204 S.
  • Masse: H21.1 cm x B14.6 cm x D1.7 cm 292 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 292

1 weiteres Werk von Annelie Roggenkamp:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.