Produktbild
Stefanie Schumann

Geographical Indications

Local products in a local market

Buch

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,0, European University Viadrina Frankfurt (Oder) (Kulturwissenschaftliche Fakultät), course: Business Culture in Mexico, language: English, abstract: Within the last decade the food industry experienced a great quality turn away from industrially produced agricultural to alternative goods labelled for example fair trade or organic farming. Geographical Indication (GI) is also one of those alternative food designations. There are various terms meeting the meaning of GI. The Spanish wine Rioja is… Mehr

CHF 22.90

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen

Produktdetails


  • ISBN: 978-3-640-77178-3
  • EAN: 9783640771783
  • Produktnummer: 10681180
  • Verlag: GRIN Publishing
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2010
  • Seitenangabe: 28 S.
  • Masse: H21.0 cm x B15.1 cm x D0.5 cm 58 g
  • Auflage: 1. Auflage
  • Gewicht: 58

17 weitere Werke von Stefanie Schumann:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.