Produktbild
Curtis P. (Hrsg.) Haugtvedt

Handbook of Consumer Psychology

Ebook (EPUB Format)

This Handbook contains a unique collection of chapters written by the world's leading researchers in the dynamic field of consumer psychology. Although these researchers are housed in different academic departments (ie. marketing, psychology, advertising, communications) all have the common goal of attaining a better scientific understanding of cognitive, affective, and behavioral responses to products and services, the marketing of these products and services, and societal and ethical concerns associated with marketing processes. Consumer psychology is a discipline at the interface of marketing, advertising and psychology. The research in th… Mehr

CHF 56.75

Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)

Versandfertig innerhalb 1-3 Werktagen
Versandkostenfrei

Produktdetails


Weitere Autoren: Herr, Paul M. (Hrsg.) / Kardes, Frank R. (Hrsg.)
  • ISBN: 978-1-136-67620-8
  • EAN: 9781136676208
  • Produktnummer: 14482248
  • Verlag: Taylor & Francis Ltd.
  • Sprache: Englisch
  • Erscheinungsjahr: 2018
  • Seitenangabe: 1296 S.
  • Plattform: EPUB
  • Masse: 3'560 KB

Über den Autor


Curtis Haugtvedt is Professor at Ohio State University, USA. Paul Herr is Professor at Virginia Polytechnic Institute, USA. Frank Kardes is Professor at University of Cincinatti, USA.

9 weitere Werke von Curtis P. (Hrsg.) Haugtvedt:


Bewertungen


0 von 0 Bewertungen

Geben Sie eine Bewertung ab!

Teilen Sie Ihre Erfahrungen mit dem Produkt mit anderen Kunden.