Internet Strategy
The Road to Web Services Solutions
Concentrates on how to create, execute and evolve a customer-centric strategy of any Internet-based management strategy in order to provide valuable customer experiences. Presenting how enabling technologies are as important as ever, this book points out that there's a need to move to new levels in thinking and execution.
CHF 105.00
Preise inkl. MwSt. und Versandkosten (Portofrei ab CHF 40.00)
V104:
Folgt in ca. 10 Arbeitstagen
Produktdetails
Weitere Autoren: Currie, Wendy L.
- ISBN: 978-1-59140-763-8
- EAN: 9781591407638
- Produktnummer: 1736989
- Verlag: IRM Press
- Sprache: Englisch
- Erscheinungsjahr: 2005
- Seitenangabe: 344 S.
- Masse: H26.0 cm x B18.3 cm x D2.3 cm 845 g
- Abbildungen: HC gerader Rücken kaschiert
- Gewicht: 845
2 weitere Werke von Matthew W. Guah:
Bewertungen
Anmelden